طنین آوای

طنین آوای

باورکن ذهن من آشفته نیست...
ذهن من مجموعه ای از آشفتگی هاست.
من نمی توانم تمامی این حوادث را تقدیر بنامم، من نام زندگی بر آن نهاده ام.
وقبول کن اگر تو هم به جای من بودی حال و روزگاری بهتر از من نداشتی.
به چهره ی من نگاه کن...
چشمهای من سرگردان نیستند...
چشمهایم مامن سرگردانی هاست

شاید وقتی میخونی همه ی اینا برات یه حرفه که عادی شده شاید

تند نرو .........

وایسا ......

یکی داره از پشت سر صدات میکنه

خودت نمی دونه ولی انگار تو هم الهه ی ناز یکی شدی

پس به احترام عشق آروم تراز همیشه به راهت ادامه بده 



نظرات شما عزیزان:

Dream
ساعت11:38---22 مهر 1389
عمو ساعتت اشتباهه

behzad
ساعت10:08---21 مهر 1389
salam
pas be ehterame eshgh aromter az hamishe be rahet edame bede
to in doro zamone hamchin adami kheili kam peida mishe
omidvaram eshteba nakoni!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 18 مهر 1389برچسب:جاده, کوتاهی, ] [ 17:59 ] [ shabuuu ] [ ]